جستجو برای:
سبد خرید 0
  • حساب کاربری
  • سبد خرید
  • دوره ها
  • رویداد ها
  • جدول زمانبندی دوره ها
  • کاربران
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • بلاگ
 

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
perm_identity
سبد خرید 0
  • دوره ها
  • بلاگ
0
آکادمی یک پرتقال
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • رویداد ها
  • جدول زمانبندی دوره ها
  • مقالات
  • کاربران
  • درباره ما
  • تماس با ما
ورود و ثبت نام

وبلاگ

آکادمی یک پرتقال بلاگ ویدئوها چگونه خیلی سریع به اولین فروش اینترنتی برسیم؟

چگونه خیلی سریع به اولین فروش اینترنتی برسیم؟

access_timeنوامبر 30, 2018
perm_identity ارسال شده توسط مدیریت
folder_open ویدئوها
visibility 7.97k بازدید
https://1orange.ir/wp-content/uploads/2018/11/exmaple-video.mp4

هیچ چیزی برای صاحب یک فروشگاه اینترنتی، لذت‌بخش‌تر از تجربه اولین فروش در همان روزهای ابتدای راه‌اندازی فروشگاه نیست. اما داشتن اولین فروش در یک فروشگاه اینترنتی خیلی سخت‌تر از اولین فروش در دنیای واقعی است و ممکن است فروشگاه آنلاینی هفته‌ها و ماه‌های اول را بدون حتی یک فروش بگذراند. این موضوع واقعا دلسردکننده است.

استراتژی فروش پایدار در یک فروشگاه اینترنتی شامل تولید محتوا، بهبود سئو، بهبود تجربه‌ی کاربری سایت و … است که بیشتر آن‌ها زمان‌بر است. جلب اعتماد کاربران واقعا سخت، و باید هم زمان‌بر باشد. اما در کنار این استراتژی‌ها می‌توانیم روش‌هایی برای رسیدن به اولین فروش اینترنتی داشته باشیم.

نکات مهم برای رسیدن به اولین فروش اینترنتی

قبل از هر چیز پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله‌ی چرا بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی در ابتدای راه شکست می‌خورند؟ را بخوانید و به هر چهار نکته‌ی ارائه شده در این مقاله توجه کنید. به صورت خلاصه پیشنهاد می‌کنم که سایت شما حداقل در ابتدای راه یک فروشگاه تخصصی باشد.این خیلی مهم است که شما بتوانید تمایز فروشگاه خود را در یک جمله بیان کنید. اگر شما فقط یک فروشگاه اینترنتی باشید، می‌شوید یکی مثل همه و چرا باید یک نفر فروشگاه‌های مورد اعتماد را رها کند و از شما خرید کند؟!

سایت شما باید در نسخه‌ی نهایی باشد: قبل از آنکه اولین مشتری را به سایت خود دعوت کنید، سایت شما باید کامل شده باشد، یعنی فرایند خرید به صورت کامل انجام شود، تمام لینک‌ها به درستی کار کنند. هیچ متن و محصول نمونه‌ای در سایت نباشد و در حقیقت سایت از حالت دمو به صورت کامل – تاکید می‌کنم کامل – خارج شده باشد. همچنین سایت باید تجربه‌ی کاربری بسیار خوبی داشته باشد. در این مورد پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله‌ی ترفندهای UX برای بهبود فروشگاه اینترنتی را بخوانید.

یک پیشنهاد ویژه داشته باشید: برای اینکه بتوانید کاربر را به خرید ترقیب کنید، باید پیشنهاد ویژه‌ای برای برای او داشته باشید، یک پیشنهاد رد نشدنی. در هر کسب و کاری که هستید حتما محصول ویژه‌ای را می‌توانید پیدا کنید که در سایت‌های دیگر نیست یا محصولی که خیلی مورد نیاز کاربران شما است. برای این محصول محتوای فوق‌العاده‌ای آماده کنید. این محتوا می‌تواند شامل معرفی کامل آن در صفحه محصول، ارائه آموزش کار با این محصول و ساخت آموزش ویدئویی یا تصویری باشد. همین محصول می‌تواند هدف فروش شما بشود یعنی به جای اینکه بگویید، می‌خواهم فروشگاهم فروش داشته باشد بگویید می‌خواهم این محصول را از طریق فروشگاه بفروشم. این محصول باید با قیمت و شرایطی خاص فروخته شود مثلا یک تخفیف ویژه داشته باشد یا خرید آن همراه با یک پکیج هدیه باشد. شما باید یک پیشنهاد ردنشدنی برای مخاطبان خود داشته باشید.

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • موسیقی چه تاثیری روی بهره‌وری ما دارد؟

    8.18k بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
دسته‌ها
  • پادکست
  • دسته‌بندی نشده
  • معرفی کتاب
  • مقالات
  • ویدئوها
جدیدترین نوشته ها
  • چگونه می توان رتبه الکسای سایت را بهبود داد؟ دسامبر 12, 2018
  • پایتون به بالاترین سطح محبوبیت خود رسید ! دسامبر 12, 2018
  • چه کسب و کارهایی در شرایط بحرانی موفق می شوند؟ دسامبر 12, 2018
  • پادکست 3: استارت آپ های جدید و اتفاقات عجیب دسامبر 12, 2018
  • پادکست 2: استارت آپ های شکست خورده دسامبر 12, 2018
درباره آکادمی یک پرتقال

آکادمی یک پرتقال سعی داره که بتونه بهترین دوره های اموزشی رو برای افراد علاقه مند با جدید ترین سبک و متد های اموزشی برگزار کنه

  • location_on
    -
  • phone_android
    -
  • perm_phone_msg
    -
دسترسی سریع
  • بلاگ
  • دوره ها
  • حساب کاربری
  • سبد خرید
  • پرداخت

تمامی حقوق برای سایت یک پرتقال محفوظ می باشد.
keyboard_arrow_up develope-by-a-l-i-m-e-h-r-a-l-i-y-a-n